ppaaow

Alla inlägg under december 2010

Av paaulina <3 - 29 december 2010 13:28


jag älskar bara låten! :)

men iallafall , hejhej bloggen , idag vaknade jag 11 , omg! :O

så sent , jag sov så himla länge och jag la mig tio igår !! :S

haha men iallafall , mamma pappa och min lillasyster är i familia , dom

ska köpa fågel en grön ;) , vettifan vad den heter , jag glömde (a'

asså den ska va grön eller blå . men jag vill ha en grön  ,:D min stora syrra och min mamma vill ha blå , för min pappa kvittar det hah x) , min lilla syrra vill okså ha en grön  ba för jag sa till henne xd men vi ska få se , för min lilla syster bestämmer för det är hennes pengar :D<3 , hon kommer ta den hon tycker om :) , men iallafall  , idag är jag frisk! :D<3 asså jennie måste komma hem, jag måste va med henne , hon är i Umeå eller hur dt stavas nu ! :P

asså jag har fortfarande ont i min tumme , jag bröt den ju ? glömde ni :) ,

asså detta är min tredje blogg jag har på bloggplatsen xO jag har

-saandrasbejjb.bloggplatsen.se

- paulinablevdet.bloggplatsen.se

& denna såklart

ppaaow.bloggplatsen.se :)

jag har också blogg.se  ,

men den får vi skita i , asså jag pallar inte skriva mer , ! :D

men jag ska säkert inte komma ut idag , jag pallar inte , jag ska dampa på fåglen hahaha jag och min syster ska kalla den dragica! x)

och när den stör ska vi säga , men fuck you dragica

HAHAHAHH OMG SÅ KUL ASSÅ..

det luktar tjejparfym , nejmen jonas trilla av från berget ,

nä skoja ! haahah h, men seya bitches! ;* /dinpaaaow

Av paaulina <3 - 27 december 2010 09:31

hejhej bloggen idag så har jag gjort ingenting för det är morgon och jag har ingenting att göra , men jag tror att jag blir friskare och friskare ,. någon har hackat min msn , så allihopa det var inte jag som skrev igår , det var nån jävla anonym, men det ska vi ta o skita i , jag ska bbyta lösenord förstås

oke, jag är sjukt sjuk! :o hosta , feber , och jag är förkyld , jag vet inte vad det är med mig ! :O jag har vatt de i 1 vecka nu ! :S jag har brytit tummen okså , jag orkar knappt skriva , så heeejdå :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards