ppaaow

Alla inlägg under januari 2011

Av paaulina <3 - 31 januari 2011 17:14

OCH EN SAK TILL , hahahah ,

 

vi träffade dennis ! kajli ki pen x) så cpppp,

 

jag har tråkigt , ska faktist till skolan imorgon ,

KANSKE , säger ja g! :S , jag har sjukt ont i halsen :(((((

 

jag mår fett dåligt , hejdå :(((((((

Av paaulina <3 - 31 januari 2011 17:11

hallå där kött och blåbär (H)

 

idag har jag varit i skolan , gjort ingenting

 

först hade vi svenska , sen efter biologi , sen rast sen syslöjd , sen matan sen fritisgården sen läs , och sen biologi igeeeeen ,, vi lär oss om kroppen och sånt ;PP TRÅKIGT ! :O

 

jaaooop , ses ! skriver sen , seya bitchesssssssssssssss'

 

bjuder på en sexi bild ;)  

Av paaulina <3 - 31 januari 2011 15:26

jag kan ta skit och smärta för jag har justin i mitt hjärta!

jag kan krossa en tand eller annat mer än tand , för justin kommer alltid komma i första hand!


  

Av paaulina <3 - 23 januari 2011 21:45

  

heeeeeejheeeeeej

 

 


sitter hos mimmi och zazzy nuuuuu! ;)

vi ska gå ut eller ngt sånt , vi har super tråkigt assåååå! :O

vi ska runt i bjuv :D jag har sjukt tråkigt :))))))

men jaa! , vad ska ni göra imorgon då? svar : GÅ TILL SKOLAN  men gå och sov alla mina barn :D haahah x)

nämen sjukt tråkeeeeet ! :O:(<33 seya mina söta barn 8)

Av paaulina <3 - 23 januari 2011 09:21

OHHH! JAG HAR TRÅKIGT!

JAG HAR LUSST OCH BARA SLÅ MIG SJÄLV! :ddd

JAG SKA FIXA MIG SNART ,!!!!! JAG VET HELT OMÖJLIGGGGGGT , FÖR KL ÄR 09 OCH NGTTT....!!

MEN KOM DÅ ;) okej bjuder på en liten bild ! :D<3333333333333333333


nämen x)    

  

men kolla ? , på bilden är det ju jag och min sandie ! :O<3


saknar dej gumman :'(§§§§§§§§

Av paaulina <3 - 23 januari 2011 09:05

hejhej bloggen det var såsåsåsåsåsåsåsåså längesen jag bloggade!! :O

men nu gör jag det :), okej igår hade jag tråkigt så jag mamma och min lillsyrra stack till familia , gick runt och köpte kläder , jag köpte typ bara i gina! ..

ska visa upp dom snart ta det lungt och vänta 8) .<3 jaa, jag har inte gjort mke , § ska va med bästa zazzy och mimmi idaaaaaaag! ;*) ja äger , jaa! vi ska gå till biblan :*§ eller jaaa, ut ngnstans!.<3 men ses ska visa kläderna nu som jag köpte ! , asså köpte lite från cubus osså och sånt jao*! seya bitches!


Ehmmm , säger kläderna för hittar inte många men iaf

en grå , walk with me talk to me follow your heart ngt sånt! ja en ¨sån grå


och så köpte jag 2 olika färgers toppar en blå och en grön ,

MEN palla hela datan hackar, okej visar upp ngn annan daaaaaaaagg'!


SES!  

Av paaulina <3 - 1 januari 2011 13:00

hejjhejj , jag tror jag ska till min faster imorgon okså , hoppas jennie kommer , jag ringer henne , :P ,

 

men iallafall , vi ska ha kul igen!

 

jag vill träffa kikkih , det var längesen ass姧

jag ska se , jag kanske ska försöka! :)<33

men seya allihopa! :D<3

 

asså vi KANSKE ska dit! :*

 

men ceya bitches ;*//dinpaow<3;*

 

du , jag bjuder faktist på en bild :D  

Av paaulina <3 - 1 januari 2011 11:24

fåglen blev såklart grön ;)<3

den är urgullig asså! :O<333

men iallafall god jul & gott nytt år mina bloggläsare ! :D<3

ni är så gulliga :)

nä skoja,§

meniallafall , iphone skärmen är isönder! jag är fett arg :@ :'(

vi hade nyår i billesholm , hos min faster! <33

asså gud , jag och min kusin jennifer , vi hade dt bäst , vi ska te väla om en vecka! <333 , jag och du beb , asså vi måste köpa mascaror , vi har inga ! x)<3 , vi ska åka dit , och ta bussen , vi pallar inte bil, x)<3 man träffar folk på buss , iallafall,

jag min syster och jennifers bror , vi gick ut och smällde raketer och sånt , ! sen efter hade vi ingen tändare , så kom jennifer och hennes bror's farmor och farfar , dom röker , så vi tog tändare , och sen ville dom ha tbx den för att dom ville röka, och sen efter fick vi en cigarett att vi ska tända med , asså cigaretten var tänd då , men iallafall , ehm, asså jag och jennie, asså jag kallar henne jennie , ja men jag och jennie städa hela min kusins rum , sen efter spraya vi hannah montana spray på oss överallt , hahahahaha omg dt var så himla kul , också la vi sån rosa spray på vårt hår x)<3

och på hennes lille bror ,, och på min lillasyster , sen var det inte kvar till mina kusiner´:O , och det var doms x)<33 hahah jag jennie suzi och valle tog allt x)x)x)<33

meniallafall , nu orkar jag inte skriva!<3

ceya bitches;*/dinpaaow.

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards