ppaaow

Alla inlägg under februari 2011

Av paaulina <3 - 27 februari 2011 08:43

heeeeeeej :), igår så vad det lite, ja nu ska vi prata om igår


jag vaknade , satte mig vid datan pappa kom så jag ba grattis han

ba tack

sen efter gick han och läggde sig igen så kom mamma upp

och sa att jag ska komma som sister khadidje ! och sjunga

ja må han leva

! så gick jag han skratta ihjäl sig jag hade ett ljus o slöja

och allt sånt , ett träd , men jag tog plast! XD

jag kan visa vilket klipp sen xP? sen kl typ 6 så kom mina kusiner o min

faster farmor och farfar vi typ , ja gina dansa till Michael Jackson ,

så kom jag där som khadidje! XD hahaha xD men jaag pallar inte mer hejdå :D

Av paaulina <3 - 26 februari 2011 10:03

hihi , hej bloggen idag drömde jag ngt jätte konstigt

att vi 5-6ABC vi skulle göra ngn show eller ngt sånt.

så bråkade jag och rani , han gjorde sån lapp därr

det stog justin bieber suger. så dampa jag på

han och jag dööööö slog han jag slog han skit hårt

sen gick jag utanför fönstret och skrek din jävla

irak jävel så kom jag inn så visa han lappen igen

så fick jag damp och typ DÖÖSLOG HAN! jag boxa

han och bitchslapa han och allting!  så plötsligt kom

oprah hon tjejen aja visar bild sen , men iaf så kom

hon och stoppa bråket och tog rani med i showen så

fick jag stanna så tog jag isönder pappret o sånt ! XD

oke kommer bild på oprah! :P  

Av paaulina <3 - 26 februari 2011 10:00

grattis pappa! <3

 

 

 

36 år idag .<3 jag älskar dig :)<3

 

 

Av paaulina <3 - 26 februari 2011 09:57

HEJ :d

 

 

 

 

JAPP , igår så var jag på familia , köpte ett vitt linne på gina ,

oså , en ring , eller många kanske 5,6 st , dom var billiga! :p

japp , osså armband från citygross ;P haha 3 st ,

okee j :P inget annat vi typ gick runt så träffajag zazzy ,mimmi och hennes familj där oss å , sen stack jag och mina syrror till mcdonals och käka! :P<3 sen gick vi runt :P<3

okej ses ;P<3 // dinpaulina;*

Av paaulina <3 - 25 februari 2011 15:25

JUSTIN BIEBER!

 

 

 

DU ÄR MITT LIV!   

Av paaulina <3 - 25 februari 2011 15:20

HAHAHA !?

 

OMG DU ÄR SÅ EFTE-

 

RBILVEN JAG SVÄR!?

 

ÄKTA SVIKARE BARA

 

GÅ OCH DRA ÅT

 

HELVETE :p

 

 

Aja , om ni vill vetavem , kommentara så finns jag på bdb 2 st

 

ppaowkiing!

och

ddinkkungjjao!

 

och kommentara här osså! <3

 

sesjao! :) familia nu ! :D<3

Av paaulina <3 - 25 februari 2011 15:14

Då blire familia med syskon o mamma! <3


, ! ska köpa saker te pappa , han fyller år imon!

SKRIV GRATTIS ! ;*§

 

pappa due så bäst! =D<3

 

men jaa , ville köpa en sak i familia , men glömde ;o

 

vad va det nu , ....??

AJA SKIT I DE, ;d§ seya

 

+

@www.fiaaisabell.blogg.se , fanns i tidningen , HD , Eller en vanlig tidning

familia tidning då ! :D checka in hennes  fina blogg ! :*§

 

seyaah! ;*/paulinadencoolakungensomägerutallapersonersomkanät
aminsnyggaröv ;)

Av paaulina <3 - 24 februari 2011 22:30

johannazgalin<3

esteraanton<3

 

älskar er sjukt mycket! ;*

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards