ppaaow

Alla inlägg under april 2011

Av paaulina <3 - 14 april 2011 19:54

Heej<33

idag va jag med mursal och zohal

vi köpte slush ! så träffa vi maja jacob och dom

åsså stack vi te biblan vi bråkade ! x) och vi slog varandra" X)


haha , så bråka vi med linnea , omg hon dampa seriööst! ÄKTA DAAMP!

hon kasta en påse med bröd på oss! ;o -.- cp xd

så gick vi hem till zohal :P

så spelade jag sån sak när man slåss , som john cena :P

och kelly kelly Gail Kim osv.. X) , det va sjuuuukt kul ;D

så stack jag hem

jag hade lite tråkigt , för zazzy skulle kolla på ett

pogram , osså så satt ja med mimmi vid datan lite ;p , sen stack ja

hem , så ja nu sitter jag hääär!

jag lyssnar på musik ! :P , också bdb , o blogg ofc o fb! och så söker

lite på google , kollar lite på färger till håret! :P <3

okej seriöst , ska ja eller nte , tänker färga lite blonda slingor :P <3

okej svara SKA HA EKEKR NT , ses jaoo / paaaow..<3  


 + jag älskar alexandra swahn meeestast ;d<3

Av paaulina <3 - 12 april 2011 21:21

HEJSAN SNYGGINGAR *HOST * ;) .

KEVIN E JU SNYGGAST HÄÄR =]<3

okej , ses , ska sova nu *huuuust* :)

ska dra , venne vrf hajjdeå ! .. ;o...;o..

nämen , aja , ska ja färga håret eller inte ;oooooooooooooo!

KOMMENTARA HEHHE ! :O

Av paaulina <3 - 12 april 2011 21:11

förlåt för att jag inte har bloggat på länge..

som jag sa ? .. '' jag suger på att blogga '' , 

aop , idag har jag ej varit ute , det har regnat som fan

men igår var jag ute med mursal zohal och sara,

fett kul , sara träffa fia ahahah x)

DOG NÄR JA HÖRDE DET! dom började bråka ;P

så , jaoo . imorgon om dt blir varmt ska ja gå i kofta again ;D

eller jag gick i kofta först , så ble de för varmt så gick ja i linne ;D§

like suuummer ;D§

men iaaf , ses brooow !

NU KOMMER BILDER FÖR DE VA LÄNGESEN ! O_o            

CP BILDER ! x) ,


HAAHAH MITT FACE E HELT FUCKFACE ! ;d VET

Av paaulina <3 - 5 april 2011 23:01

chenixen ;) , jag pallar inte gå o lägga mig , så vi skiter i de   


aop , imon blire sandie , om hon ens kommer :P ! <3

osså ska vi va osånt ! AJA SES PALLAR INTE MER VILL SOVA (a)


Av paaulina <3 - 5 april 2011 22:55

hejhej bloggen idag har jag inte alls gjort ngt :( , !

flest har jag sovit :D§,osså sen så jao , inget jag lovar :P så kom mohammed

han ba e paulina där , min pappa ba nej hon sover så han ba oki hejdå , så stack han så sov ja vidare ! :P jaoo okej ska dra o lägga mig :P , KEVIN SKA PRAOA IMON ;dddddd§§§§§§ KMR DÖ ! :o§§§ <33 IALLAFALL HEJDÅ :)


bjuder på en bild X)  

Av paaulina <3 - 4 april 2011 19:20

Idag va ja me karro gry amanda dani Jacob flaten o Philip g o mursal vi skull te fia så va ej fia hemma så va det linn som så AT&T fia net va hemma så kom fia me hennes mamma så snack a hennes mamma me OSS, så type stack doom sen , så hade vi kul sa sa jag all a barnen städade förutom Torsten för AT&T Han va borsten så börja jag o Jacob asgarva så stack vi in te baded o kolla all vat ten va grönt hhaha myysigt, så stack vi o hemta pinnar o jag a varandra me doom so jag a ja Jacob med pinion så stack vi inn till netto o so köpte vi osont så såg vi en son sak borste så ja ba hitta den o ja ba men jacob, så tenkte han på de med torsten o borsten så börja vi asgarva osso sen så hitta vi sånna chocklad ägg mini vi villr hoppa i dom(a)! Hihiihnz, vi kasta doom på varann x) Thx guy's for the nice day:)<33

Av paaulina <3 - 3 april 2011 10:08

BRB , ska ba hämta en morot ;]]]<3

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards