ppaaow

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av paaulina <3 - 25 mars 2011 22:12

Hej bloggen somsagt orkar jag ej skriva äåö dt e fett jobbigt. Hoppas ni fattar ! Aa idag har jag varit i familia jag har kopt skor och kleder' Och so villr jag köpa en justin bieber planch' skit stor men jag hann inteSonjsh kopte en bok istelket justin bieebr bok do , aa imorgon ska jag va uteMed min beeestaven:) osso aoop , entligen kan ja va ute ;) jap ska lägga mig lite o sen vakna igen hajjjdooo!:)

Xp.

Av paaulina <3 - 25 mars 2011 13:44

Jag : suzzii jag ska ta bort min facebook!!!;9 tröttnar på dt;/Suzi: nejjj! Din hud blir äckligare :s Jag: vaaahh??;oo? Suzi : lilla du, översätt ? Ansiktsbok! Jag : menn oohh! Seri jag menar facebook???Suzi: kan jag få din facebook dåhh?Jag : jag sja ta bort den.Suzi : vff???Jag: jag pallar inte ha den Suzi: menn jag kan ha boken i mitt rumJag : men ditt miffo :sSuzi : ska vi till helvetet men jag följer dig ba halva vägen! Jag vill inte bada i hel-vete! Kmr ha vetemjöl översätt hela ansiktet!!;9Jag: men fucking hoeAsso palla hon xP litet inlägg' men ses :)

Av paaulina <3 - 25 mars 2011 13:38

Allt jag fkn önskar mig :/* dc keps i lila o turkos vill ha alla färger :)* nya skor* ny mobil* nya kläder* mera vänner* att se min man! Justin bieber.<3 * att ha alltid min hetiz vid min sida . Kcv!;** att dom falska ska bli bättre vänner* att jag ska få vem tusen varenda dag!* en iphone ;*** * en systemkamera inte en men flera hundra :) olika sorter"s kameror då* DET VAR ALLT!<3 + mera jb plancher & större ;)Ok ses :)<3 / kingeen + jag eelskar sani,bianca,gry,karro,mursal,sandie,keyla,emilia,a
manda,jennie och amanda.N mäst!:)

Av paaulina <3 - 25 mars 2011 13:28

Heejj:) idag får ofc gå ut men jag ska till familia idag med mamma o köpa skor osså aa:) idagplatta jag håret sminka mig och klädde på mig så stack jag till skolan' så kolla vi på lilla aktuellt det gör vi varje morgon på fredagar osso efter hade vi sonna frågor ! Så så dom vilken person e det som har gjort filmen never say never och har gjort ett album som heter my world alla ba kolla på mig jag ba hehehe'.' så va det justin bieber ooofc;] aop , skriver lite segt för jag sitter inne på ipad ! Jap, so hade vi matte o sen rast sen gympa , så träffa jag älsklingeeen!;* så vi körde spökboll'Sen hade vi engelska ! O sen gick vi till matan och det blev pizzaaaaa;) Sen hade vi rast o sen ja musik ofc! Vi byta platcer jag sitter vid aree nu, innan satt jag vid linh aop så sjöng vi grenade bruno mars idag ;) jag bestemde låt :]]] duktig chey som räcker upp handen:) okii, så kom jag hem o nu sitter jag härr!!:) då blire familia om 1 timme ;* sess/paulinaakiing.

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards