ppaaow

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

sjukt läskig dag idag.

Av paaulina <3 - 20 mars 2011 07:31

det började såhär , jag var påväg hem från kyrkan med min mamma och mormor och syskon och en kusin , så såg jag mina 2 vänner så fick jag gå ut med dom , så gick vi hem till karolina och amanda , så skulle vi hem till jacob , så precis när vi skulle dit träffa vi jacob's bror andre , osså sa vi om jacob är hemma , så sa han att han är på tennis hallen , så vi fråga om han kunde hänga med , så kunde han inte , så gick vi själva , så kom jacob cyklande där ! så ja , så stack vi hem till erik , så fick vi hans nummer , osså sen stack vi till skolan utan erik då , så va vi lite där åkte kinagungan sen så kom andre och linus i brogårda, så typ va vi och sånt , snackade , sen kom sabina och dragana, så dom ba om ni går där så fanns det ngn man där , ;O , vi blev chockade , så var det en man där han var helt svart och stog still och hade en cykel , så ringde sabina polisen så gick vi o lämnade karolina för hon var rädd , osså dragana och sabina lämnade amanda , osså så kom polisen mot oss för att jacob kalla på dom , osså sa dom ja vad e det , osså sa jacob , det är en man här som alltid kollar efter oss , han har en till kompis som har piller osånt , så ggick dom runt och letade efterhan , och  sånt ;o , så gick linne och jacob och kolla om han är där , så ja ba nej kom skitsamma men dom gick endån , osså sen så kom jacob tillbaka , och sa att dom är två , så gick vi så ville jag okså gå och se , så mursal ba nej paulina skit samma , seriöst,såjag sket i de , så ville linne  o jacob gå o kolla igen men linne hade sparkcykel och jacob hade cykel , ja så gick alla hem !! , SJUKT LÄSKIGT! vi kom hem halv nio!! ;o , skiiiiit läskigt asså!;o  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paaulina <3 - 7 juni 2011 04:11

hej bloggen, jag har funderat på att göra en ny blogg , asså snart .. men jag kanske kommer missa frågestunden , och börja på en helt annan blogg www.myshowroom.com okej , sorry , HEJDÅ..   KOMMER FINNAS BARA PÅ..   Paulinaisabelljenni...

Av paaulina <3 - 3 juni 2011 22:28

Blev glad att få se över 10 kommentarer! Kommer blogga imorgon och skriva in frågorna som dom sa! Ska ja göra videon lägg eller skriva ! Om ja ska göra video inlägg kommer den in på onsdag Skriver jag dom så kommEr det in imon :) ses / paaaaaow...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 06:09

snart ska ja fixa mig och sticka till skolan :D? mer lyssna! NI MÅSTE FIXA DET :D! <3 10 Kommentarer på min blogg har 3 nu , <3 ...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 05:58

www.hanna-linnea.bloggplatsen.se Hon har en super bra & fin blogg! <3 läs den & kommentara ! :)   + glöm inte frågestunden , har redan & bara 2 frågor ! :P ...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 05:40

BEHÖVER EN NY HEADER ! :P.. kan någon ffixa en till mej ? <3 :d PLEACE :] <3 blir så trött för mina xd<3 jag vill att @ jennie axelsson , ska göra en till maajj ! :o<3   + GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN DÄR NERE... !? 10 FRÅGOR.. ...

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards