ppaaow

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Älskar mina bloggläsare!:)

Av paaulina <3 - 24 mars 2011 18:11

Hej alla gulliga bloggläsare ni e så söta när ni läser min blogg'Och jag vill seja tack så hemskt mycket att ni kommentarar och att ni följer Min blogg! Ni e så grymma på att kommentara just nu skriver jag från min pappas Ipad det går ej att göra färg storlek o smjlisar (stav) !!!! För jag hade gjort det!Men iallafall' idag har jag vaknat kl 07:01 det såg jag på iphone när ja vaknade Nu har jag lite svårt att skriva äåö för man måste trycka länge men jag kmr skrivaKonstigare! Hoppas ni fattar. Ja so gjorde ja v mig och stack till skolan' ! Jag treffa Karro amanda och linh först' så kom mursal så gick jag in jag hade matte o senHade jag svenska hos anette o sen rast! Jag okte kinagungan :) sjukt nice! Och skönt !Ja sånhade vi kemi prov:/ kommer ha omprov jag e helt hundra po de! För jag har inte ens tränat!! Ja osen hade vi veckansord förhör! Sen efter lunch! Osso sen rast' jaaao! Och sen jag kmr inte ihog vad vi hade ?;9 vad hade vi;o? Glömde hiihhi ;$ ajja men ja så kom jag hem lekte lite med fåglen ossåsen kolla jag på film osså sen på topmodel så somna jag;o så vakna ja så kollade jag på film igen :) osså när jag vakna tog jag en kopp te!:) o nu ligger jag här :) japp!:) imorgon får jag gå ut har inte utegångsförbud längre wiiihoo!;) i lööve it! Nu kan jag va ute med min keyla och min emilia 24/7 !;)<3 längtat som faaan :]] osso ska ja va med zazzy dani mimmi jacke karro amanda och gry 24/7 okso!:) hiih! Men hejdå :)<3 ses lite senare:) hörs viiiii/ paaulinaakiing!;]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paaulina <3 - 7 juni 2011 04:11

hej bloggen, jag har funderat på att göra en ny blogg , asså snart .. men jag kanske kommer missa frågestunden , och börja på en helt annan blogg www.myshowroom.com okej , sorry , HEJDÅ..   KOMMER FINNAS BARA PÅ..   Paulinaisabelljenni...

Av paaulina <3 - 3 juni 2011 22:28

Blev glad att få se över 10 kommentarer! Kommer blogga imorgon och skriva in frågorna som dom sa! Ska ja göra videon lägg eller skriva ! Om ja ska göra video inlägg kommer den in på onsdag Skriver jag dom så kommEr det in imon :) ses / paaaaaow...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 06:09

snart ska ja fixa mig och sticka till skolan :D? mer lyssna! NI MÅSTE FIXA DET :D! <3 10 Kommentarer på min blogg har 3 nu , <3 ...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 05:58

www.hanna-linnea.bloggplatsen.se Hon har en super bra & fin blogg! <3 läs den & kommentara ! :)   + glöm inte frågestunden , har redan & bara 2 frågor ! :P ...

Av paaulina <3 - 30 maj 2011 05:40

BEHÖVER EN NY HEADER ! :P.. kan någon ffixa en till mej ? <3 :d PLEACE :] <3 blir så trött för mina xd<3 jag vill att @ jennie axelsson , ska göra en till maajj ! :o<3   + GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN DÄR NERE... !? 10 FRÅGOR.. ...

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards