ppaaow

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av paaulina <3 - 24 februari 2011 22:30

johannazgalin<3

esteraanton<3

 

älskar er sjukt mycket! ;*

Av paaulina <3 - 24 februari 2011 22:28

iihi ! tack fatima , du lät doddi va med oss! <3

tack så fkn mke ! älskar dig sjukt mycke barndomsvän<3

iloveyou..<33

Av paaulina <3 - 24 februari 2011 22:21

HARDSTYLE<3

 

 

hej alla sånna söta :)§

idag har jag varit ute med rahima mohammed

mursal & suzi , först va jag med rahima mohammed

och suzi vi skulle köpa kebab (h' så träffa vi benne o sebbe :)

sen så giick jag till komppis mursal så stack vi till biblan sen till ankedammen :)§§§§§§§§§§§§§§§

sen ja ingenstans hem ofc , nä typ nästan kom jag hem mohammed och suzi kom men mohammed ´kom utan en sko ! :O

jag ba wtf? han ba , asså souhila tog min sko och slängde den någonstans jag ba var  ? han ba jag venne så tog han en lapp och skrev fula ord om henne HAAHHA DOG SÅ FULT XD så stack vi till henne jag ba souhila var fan e mohammeds sko hon ba ehmm ..

jag vet inte jag ba ljug inte :S , så hon ba till sin mamma , vi ska leta efter skorna ska hjälpa hennes mamma ba oke 5 min

så gick vi utanför och mohammed bara var fan e mina skor din hora asså dom bråka seriöst :p o hon ba jag slängde den i hissen och han bara din fucking hora häng dig jag ska säga till din mamma att du va tsm med ajmal , o hon ba , hon vet redan och mohammed ba jag ska säga det endån o när vi va nära hennes dörr hon ba jag skoja hon vet ej så gick hon in ba och stängde dörren så bblev mohammed arg så va hans sko i källaren ;S så typ dom räckte fuck you till varandra mohammed souhila o suzi X)

 

oke seya söta bloggläsaree ! ;'] poss ;*/paauww ;*

 

 

Shuffle (y'<3

 

 

 

 

 

Av paaulina <3 - 24 februari 2011 08:40

Sandra bebis bieber nicole grubisic ?
detta kommer rakt ifrån hjärtat!!!½½½½

Jag älskar dig som fan ? ! jag älskar dina
föräldrar! dom födde en sån här underbar
person! <3333333 , sandra du är sjukt
fin,underbar,vacker,snygg,söt, rolig,& äkta!<333
bästavän! du är mitt allt! , vi kommer alltid att
vara mot världen! du vet inte du mycket du betyder för mig
ѕ&alpha;&eta;&part;&iota;є «Э &rho;&alpha;ℓ&iota;&iota;є
sandie <3 paliie
ILOVEYOU! <333
DU ÄR MITT LIV OCH MYCKET TILL! <33
DU ÄR MIN NÄRMASTE BÄSTAVÄN! <33
ASSÅ MAN KAN ALLLLLLLDRIG BESKRIVA
HUR MYCKET DU! BETYDER !! :O <33333
jag älskar dig! <333
du är så bäst<333
[̲̅j̲̅][̲̅a̲̅][̲̅g̲̅] ä[̲̅l̲̅][̲̅s̲̅][̲̅k̲̅][̲̅a̲̅][̲̅r̲̅] [̲̅d̲̅][̲̅i̲̅][̲̅g̲̅][̲̅﹗̲̅] <[̲̅3̲̅][̲̅3̲̅][̲̅3̲̅]
HIHIHI BEBO! <33333333333
ƐƐƐ> ¡ƃip ɹɐʞsןä ƃɐſ

ALLA VÅRA MINNEN KNÄCKER ALLA ANDRAS!<3
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
SANDIIE <3 PALIIE
PALIIE <3 SANDIIE
GRUBISIC <3 PANCENKOV
PANCENKOV <3 GRUBISIC
GRUVMUSEUM <3 SIBYLLA!
SIBYLLA <3 GRUVMUSEUM
TURKOS <3 TURKOS
TURKOS <3 TURKOS
SLASH <3 SLASH!
SLASH <3 SLASH
! NAWW BEBO!!

<33333333333333333
jag älskar dig så himla mycket
j&alpha;ɢ veт &iota;ɴтe н&upsilon;r j&alpha;ɢ ѕĸ&alpha; вeѕĸr&iota;v&alpha; н&upsilon;r´мĸe j&alpha;ɢ älѕĸ&alpha;r d&iota;ɢ ввy! <ЗЗЗ |͇ ͇ O V E U !
Sandra ? <33333333333333333333
asså gud ! , ja kommer ihåg alla minnen :
1 kolla magen ahhahahha
2 eenie meenie och gina där bakom sjunger baklänges
3 jaden smith med hans hår som var fett roligt !! asså vi förstörde hela klippet vi skrattade alltid x)
4 : one time och .. jaa några andra! :D så kul asså
5 när vi sjöng sofijah låtar hos mej med bianca! <33
6 nör vi skulle köpa slash så gick biacna hem och väntade för hon orkade inte följa med så fottade vi hela vägen vi tog minst 100 fotton :D<33 sen när vi kom tillbaka ? så var det ngt djur i biancas slash asså sånt litet
så kallade vi på henne att hon ska komma ut ! då kom hon sen va vi helt tyst vi satt utanför hennes
farmors hus x) så till sist sa vi det , vi sprang runt vid gräsmattan sjöng lekte sprang drack :D<3 pratade armbryting ! och mycket mera§§§§§§§§§§§§§§§§
vi filma när vi sjöng§§ där ute på gräset så fotta vi inne hos mig
och bia satt ba på min säng som gangster med LA kepsen
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
haha och när vi gick ut till den bilen och fotta oss , så fassna jag AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH OMG DÖ SKRATTAR DU ,! HAAH ! jag ba trilla ner sen efter kom jag ut ! sen gick vi te mitt rum o fotta och sånt så skulle du hem <33 hahah §§§§§§§§§§§§§§§§§§ omg
sandra ! allt var perfekt med dig ! <33<33<33
PRECIS ALLTING! <33333333333 FÖR MIG ÄR DU MITT LIV JAG LOVAR ASSÅ DET KÄNNS SOM ATT DU ÄR MITT ALLT! MEN DU ÄR JU MITT ALLT ;)§§§ ASSÅ SANDRA JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET SÅ JAG INTE KAN FÖRKLARA DU ÄR SÅ FIN OCH UNDERBAR OCH ALLT ASSÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA UTAN DIG , ! JAG KOMMER BARA DÖÖÖ MED DIG OM DU DÖR! JAG KOMMER INTE SITTA DÄR OCH KOLLA PÅ DIG ! JAG KOMMER DÖ MED DEJ! FÖR ATT JAG OCHDU HAR KÄNNT VARANDRA SNART I 2 ÅR <33333333333333
ASSÅ GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG ! <333333 ÄLSKLING BEBO! <333333333333 volim te! <33 sestro§§§§§
våra minnen är så himla BÄSTTTTTT! §§§§§§§§§§§
ALLA ANDRA KAN SUGA AV EN HÄST..!!
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA ;*
SANDRA;*
SANDRA ;*
JAG ÄLSKAR DEJ ;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*<3333333333
VÅRA MINNEN KNÄCKER ALLA ANDRAS!
JAG KOMMER IHÅG NÄR VI VA HOS DIG ! <33 OCH SÅNT
VI HADE KUL OSV..§§§§§§VI FOTTADE SNACKADE MED BENNE HHAHA x ) SÅ WEBBA VI MED SEBBE x) HAHAHA SÅ FKN KUL SEN SKULLE DU PÅ TOA SÅ SKREV JAG TILL BENNE ATT DU VILLE BLI TSM MED HONOM SÅ BA KOM DIN BROR IN OCH SMAJLADE OCH JA SMAJLA TILLBAKA SÅ BA KOM DU DÄR AAAAAA NEEJJ PAULINAA ! SÅ SKREV´DU SNABBT TILLBAKA TILL BENNE ATT DET VAR JAG
HAHAHA OMG
JAG DOG SEN VILLE VBI GÖRA SÅN BDB HACK ! SÅ GICK DET INTE SÅ VI KONTAKTA HAN PÅ BDB ! :D , SÅ HAN BARA JAG TROR INTE NI BARN KAN GÖRA DET O VI BA TYP JOO VI KAN SNÄLLA BARA FÖRKLARA! HAHAHA OMG! <3333333
SEN LYSSNA VI PÅ JUSTIN BIEBER !
SEN NU TYP 2 VECKOR SEN SÅ VA VI OKSÅ<33
vi va på trappan hahahah så kom dennis precis när vi fotta os HAHAHAHAHAHAHAH OMG SANDRA BLEV RÄDD! HAHAHA OMG JAG BA HAHAHAHAHAH OCH SPRANG UP HAHA
xd
i förrigår var ja okså med dig ! jag du ivana gabbi mimi och zazzy ! :D<33 och ivanas hund! NAWWWWWWWWWW"
SÅ FKN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT§§§§§§§§<3333ℓ.&sigma;.&nu;.є.у.&sigma;.&upsilon;.!
vi hade så himla kul vii ,, ;/ §§§§§ vill va med dig igen ! <3
vi skulle va idag men du skulle kanske va med dina grannar ! men vi ska se =)§§§§§§§§§§§§§§§

JAG ÄLSKAR DIG SANDRA ! <33333
FINNS INGEN SNÄLLARE ÄN DIG! §
TACK FÖR ATT DU FINNS BEBO
vol&iota;м тe...<З // din paaulinaa§§
Älskar dej ;*

  

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards