ppaaow

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av paaulina <3 - 15 februari 2011 18:16

Haaajhaajnu skriver jag på ipad heh sitter och kollar på tv mtv teen mom,Sjukt trååk! Oke kort inlägg', om ni vill kan ja visa outfiten. Sen då heeeh seya/dinpaow

Av paaulina <3 - 15 februari 2011 16:21

 

 

 

 

herreguuud !! xD

 

 

 

 

 

träffar han jävla dennis alltid !

han bara : kajli ki pen , jag får damp , så ful han är

idiot xd Skoja hahaha asså jag och mina vänner

ropar alltid AAAAAA DEEEEEENIIIIIIIIS HAHHAHAH , fan va kul

och så fanns det en som heter miroslav! han e född som kort han går i sjuan han e lika kort som min lilla syster!* till och med mindre , synd om han faktist ;P ... h22h2h2h2h2

 

HAAAJJDÅÅ ohhhh dumma skallle!!! :D:D

Av paaulina <3 - 15 februari 2011 16:20

kommentara..<333

Av paaulina <3 - 15 februari 2011 16:08

NÅGRA BLOGGAR SOM VILLE BLI UPPVISTA :D

 

 

www.stephanieolsson.bloggplatsen.se

checka in stephanies blogg ! super söt :)<3

 

www.lindstromalexandra.blogg.se

 

checka in ! :) älskar bloggen :)<3

 

www.fiaaisabell.blogg.se

läser den varje dag! :D , skit bra ;D<3 cute oså

 

www.ccuuttee.blogg.se

 

skit bra blogg! :D <3 älskaren

 

www.nattizbby.bloggplatsen,se

 

bra blogg , kolla gärna =)<3

 

www.sjdw.bloggplatsen.se

 

kolla in , ! supersöt blogg! :D

 

www.bbarasaandras.bloggplatsen.se

 

checka in min bästis's blogg , superbra! :D lääs ;D

 

a , det var dom , seya ;D

skriv om ni vill bli spammade ;)

 

OCH SÅ ! : www.ppaaow.bloggplatsen.se ;))))§§§

 

KOMMENTARA & KOLLA

Av paaulina <3 - 15 februari 2011 16:00

hej bloggen , idag var jag i skolan hände inget alls , typ :p , vi va hade lektion osv, :P , så satt vi på fritan :P§

inget mer , jo var med sandiiiiiiiiie BÄSTAVÄNNEN PÅ DENNA JORD ;d<33

KOMMER BILDER ;)§

      SICKEN SÖTNOS! :o<3    


bara la några bilder :D<3 , ska va med henne på onsdag igeeeeeeen ;)§<3<3


ÄLSKLING ,


nu ska jag visa några bilder ni inte har sett , på mig då ;)) ,

+

MIN BLOGG ÄR MITT LIVVVVVV! ;o§                      



BARA NÅRRA STYCKEN , fotade mer X)<3<3 , älskar att fotta ;D§§§

okej , seeeeeeeeeya älsklingar bloggar senare elr imon , ska va med bästa

zazzy och mimmi! :D<3<3 

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards