ppaaow

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 18:20

Hej , idag har jag varit i väla med min kompis annie¨

vi ahde roligt vi shoppade osv , ! :p

köpte en ny mascara och såååååe ;P

okeeeeeeeej det här blev

ett super kort inlläggg !!

för jag har fan brottom ska sticka *


seyaaaaaa;


bjuder på några bilder som ni aldrig har sett ! ;O§

      



höhöhöhhö!

 

 

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 18:15

   hejbloggen , idag har jag INTE gjort någonting , suttit

hemma , kollat på the anagina show på ipad, på paow och

han hugo eller vad han nu heter , osså kolla jag på sånna

gamla typ när vanita jobbar i malak's kök så har hon klu-

bba i munnen och typ snackar i tele att hon har fått en ny

väska ;oo.. okeej , men ooch sen bråkade ja lite med

lill-syrran , så slog jag mig  i väggen så la jag typ mig och

sov typ i en timme , ! så jaa, inte mycket alls för jag

tråkar fortfarande ! , imorgon skolaaa! ;D yes ,

saknade skuulan o_o , vill faktist lära mig något ;o

ja! , okej , så typ , bry er inte om mina tankar ;p

så bryr jag mig inte om eran ;p....

okej , pallar ej skriva ngt mer eller ngt

sånt , seya! :ppp

// dinpaaulina, bjuder på en bild okså :p...

KOMMENTARA! ? FATTAR NI !

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 10:51

Omgg flipper '!!! Skit störig när vi ska sova han pipierAllltid;p omgg sån damp ska filma nån dag o lägga ut seya / dinpaow

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 10:48

JAG PALLAR INTE! HAR INTE SÅ MÅNGA BLOGGLÄSARE KSK BA 30 ! -.-

KOMENTERA?

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 10:45

Shaaaaa?;) vad göra ni? Haha xP Idag har jag sakt att jag ska göra ett inlägg' senare så ja det blir der' seeeenare fattat? Ja men jag har sjukt tråkigt såmjag bloggar alltid typ ,;p jag kan inte lägga ut bilder sorry, för ipad måsteLaddas you know! Fett tråkigt, japp, jag och syrran ska var med tsalang :D hoppas ni kollar på det ' x;p. Hihihih ! Vi ska sjungaaa;o jap,;o seya bitches hade/dinpaaaooowww

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 10:40

Shuuue allihopa Jag hade tänkt att säga , jag ska få en my mobil':D hoppas fkesta har comviq kompis :D så kan vi messa :) det var det jag tänkte säga för idag asså jap! Och en sak till som ni måste komma ihåg det är sjukt viktigt1 kommentara2 JAG E BÄST!;)Oke seya , jag älskar er mäst Sandiie,maja,daria,jacob,julia,<3 ni betyder määäst och älskar er sjukt mke !<3oke seya hade/dinpaow;*

Av paaulina <3 - 13 februari 2011 10:32

Hej bloggen idag sitter jag i rummet och e inne po ipad sorry i cant write the swedish alfabetet x) men ja! Idag vet jag inte vad jag ska doing! Hehehe' jag tror jag ska ut och sont! Jag har sjukt trokkigt och vet inte alls vad jag ska göra idag jag ska börja göra son. Outfit och visa vad jag har po mig ibland! Hoppas ni blir glada ' so kan jag göra sonna frogor asso so ni kan skriva so svarar jag ;) ok seya allihopa for jag pallar inte skriva po touch sak! Ses hade / dinpaow;*

Presentation


sandra.g,zohal,maja.b

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards